Wat betekend het allermeeste voor je op de hele wereld?

Bij mij staan mijn vriend en mijn familie op de eerste plaats, en bij jullie?

Sorry! betekend moet betekent zijn met een T, mijn excuses

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
betekentd

Het beste antwoord

M'n zusje. We waren ooit met z'n drieen en sinds het ongeluk van Eveline is onze band alleen nog maar hechter geworden.

Onvoorwaardelijke liefde. Heb zelf nog geen kinderen en de enige persoon op deze wereld waar ik zonder aarzelen nu m'n leven voor zou geven is zij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Mijn eigen lichaam staat voorop, want als ik dat niet had was er niets meer... Zonder lichaam geen ervaring...
Zonder ervaring is er niets...

Dus op 1 staat mijn eigen lichaam...

Maar dat had ik al, en dan mag ik net doen of dat niet het belangrijkste is...

En dan komen alle verhalen van alle andere antwoorders, dus dat bewijst dat het persoonlijk is...

:-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Jessie;

Voor mij staat mijn gezin voorop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn hond. Ik ben alleenstaand op menselijk gebied en mijn hond is mijn vrouw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn kinderen, zonder enige twijfel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn man en kind
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door namen en dingen te noemen doe je anderen te kort, het zou best kunnen dat het ook anders is dan je denkt ,dat weet je pas later.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn familie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn gezin
@XiniX ja daar hoor ik zelf ook bij.