me kaartnummer is onzichtbaar ik heb geen ac op ING dus daar niet kan het op een andere manier weten?

om het wat uitgebreider te zeggen ik moet me kaartnummer intypen alleen ik heb geen bankpas waar op je dat kan zien ik heb geen INGB acc. want daar is me bankpas van en ik kan hem ook niet aan maken omdat ik me kaartnummer niet heb zoals ik eerder zij me kaartnummer is onzichtbaar hoe kan ik me kaartnummer achterhalen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.3K
ronron1212
3 jaar geleden
Als je geen kaart hebt kun je niet een account aanmaken op ing dus vraag een kaart aan.
gvrox
3 jaar geleden
Van wie / waar moet je je kaartnummer intypen ? Probeer je te betalen met een credit card (die je blijkbaar niet hebt) ?

Antwoorden (1)

Bel 020-228 88 88
De klantenservice van de ING kan je vast verder helpen met dit probleem.