Ik heb 79 procent met de entree toets van groep 7. zou ik HAVO-VWO kunnen halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Met minder kun je het zelfs halen.
Het gaat erom of je op het voorgezet onderwijs goed je best doet. Als je in de brugklas komt b.v. havo/vwo en je haalt gemiddeld een 7,5 dan mag je vwo doen.

Ga je naar de T/H brugklas en je scoort gemiddeld een 7,5 dan mag je havo doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,
daar is je score iets te laag voor,
ik raad het je niet aan,
ik heb het ook geprobeert het is erf zwaar.
En achteraf heb ik het voor niets gedaan want ik moest naar een andere school met een vmbo-t advies omdat ik bijna alleen maar onvoldoendes had
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na ja ik krijg hier een - terwijl ik gewoon advies geef?!
Het is egt niet makkelijk om vrienden te maken op een nieuwe school waar iedereen elkaar al kent behalve jij zelf
Hmm, ik denk dat dat wel kan, ik zou in groep 8 wel extra hard werken als je graag HAVO-VWO wil doen.
Het gaat uiteindelijk om de eindtoets, en om wat je leraar/leraren er van denken. Als die denken dat je een goede leerling bent en zeker HAVO-VWO kan doen, dan moet dat gewoon lukken.
Vind je de stof die je op school krijgt lastig of makkelijk? Heb je misschien zelfs extra werk?
Succes met de eindtoets!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je graag naar een bepaalde klas/ school wil met havo-vwo kun je de juf /meester vragen of ze je advies willen ondersteunen.