Wat is een goed haarkleurmiddel zonder ammonia, die wel de grijze haren dekt? Iemand ervaring met K1 producten bij de kapper?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je kan je haren verven met henna, dat is een groen poeder, heel natuurlijk en al eeuwen in gebruik als kleurmiddel van zowel haren als huid.
Volgens mij zit er geen ammonia in, het werkt namelijk heel anders dan gewone haarkleurmiddelen.
Het henna-poeder is dus groen, maar je haar kleurt rood.
Als bij jou in de buurt Marokaanse of Turkse vrouwen wonen, kunnen die je er vast alles over vertellen.

Maar ja, je moet dan dus wel rood haar willen..
Mocht je dun haar hebben, dan is henna wel goed, het maakt namelijk je haar dikker, het schijnt ook gezond te zijn voor je haar. Je kan het makkelijk zelf doen, maar pas op dat het niet lang op je huid zit, anders verkleurt je huid ook...
Over K1 producten kan ik je helaas niets vertellen.

Succes!!