ik heb ruzie gehad met me man hij zegt als ik terug ben wil ik je thuis niet zien wat moet ik doen en ik ben zwangere vrouw.

ik heb ruzie gehad met me man hij zegt ik wil jou niet thuis zien dus ik moet weg maar weet niet waar ik ben 22 jaar oud en ben ik zwangere vrouw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Is er, hoe weinig ook, geweld in het spel?

Heb je een vriendin waar je even terecht kan, of je ouders?

Als er geweld is, al was het maar één keer, zoek dan direct hulp. Ga naar een veilige plaats (bijvoorbeeld ouders of vriendin, maar desnoods met je hele boeltje naar de bibliotheek) en zoek daar op internet de link onder deze post even op, daar kun je hulp vinden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Vergeet niet om goed voor jezelf te blijven zorgen! Dus in ieder geval goed eten en drinken. Hoe ver ben je in de zwangerschap?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+suzy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank jullie wel. Het kan natuurlijk dat ik er helemaal naast zit, maar ik wilde dit toch meteen als antwoord geven voor het geval dat. Als er namelijk sprake is van geweld, al is het 'maar' één flinke duw, is er geen tijd om de nuances uit te zoeken. Dan moet ze meteen weg uit die situatie, voor haar eigen veiligheid en die van haar kindje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, haar vervolgvraag stelt me niet bepaald gerust: http://www.goeievraag.nl/vraag/bijna-maanden-zwanger-vader-getrouwd.66480 Drie maanden zwanger, van alles en iedereen geïsoleerd en kan dus niet terecht bij bekenden, niet economisch zelfstandig, en toch vindt haar partner het blijkbaar geen probleem om de moeder van zijn kind minstens te laten denken dat ze op straat komt te staan. Hier zit een luchtje aan.
Dat is moeilijk.Heb je geen familie in de buurt waar je even naar toe kan.Dit is natuurlijk heel erg privé.Waar heb je ruzie over gehad is hij altijd zo dat als er wat aan de hand is dat hij je de deur uitzet nota bene zwanger.
Heb je een baan hoelang ben je zwanger heb je een goede opleiding gehad enz.Kijk je moet zelfstandig kunnen zijn indien het probleem niet opgelost kan woorden.Maar eerst moet er natuurlijk gepraat worden en daar heb je familie of een goede bekende voor nodig die je kan bijstaan de komende tijd om de boel te relativeren. Een zwangere vrouw op straat zetten doe je niet zomaar dus er is iets heftigs gaande.
Probeer rustig te blijven denk om je kindje.Heel veel sterkte.