Vriendin gaat 1 dag later naar de Efteling als ik. Wat zal ik voor haar achter laten en waar?

Als afsluiting van dit schooljaar gaan wij met vele klassen naar de Efteling volgende week.
Een vriendin van mij
(op vriendschappelijke manier meer niet)
gaat ook naar de Efteling als afsluiting van het schooljaar maar dan 1 dag later als dat ik ga.

Nu wilde ik iets voor haar achter laten in de Efteling, maar weet niet wat of waar
Heb u/jij tips of ideeën?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik wil iets voor haar achterlaten, een klein cadeautje of iets grappigs.
Dat ze weet, dat ik er de vorige dag ook was zeg maar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een envelop met een paar Euro voor een ijsje.
Geef haar een zelfgemaakte schatkaart mee om de envelop op te zoeken.
Wel goed verstoppen anders wordt het bij het opruimen van het park weggegooid.
Veel voorpret toegewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Laat jezelf achter, neem een tentje mee en verstop je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol +1
MIsschien is het leuk om een klein hartvormig doonsje te kopen(marskramer ofzo.) en daar dan een gelukssteentje in te doen. Die kan ze altijd bij haar houden, en zo weet ze dat jij er ook was(ik zou er wel een briefje bij doen) en het is ook nog eens heel erg aardig, en leuk om te krijgen.

nog even een strikje eromheen en klaar voor vertrek naar disney land.

alvast veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, bedoelde inderdaad efteling
Laat bij alle kassa's een briefje ophangen met de tekst:JIJ BENT VANDAAG DE PRINSES!
Liefs,en dan jouw naam en uiteraard achternaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij " papier hier" erachter een envelopje met papiertje: trakteer jezelf op een ijsje, krijg je van mij.