Wat bedoelen ze in pretparken bij films in 4/5D kijken? 3 is tenslotte hhet maximale aantal dimencies

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik denk dat het te malen heeft met water dat ze in je gezicht spuiten of een beetje wind. Of zoals in de efteling die boom die naar benede komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ze in de film voelen voel je ook dus je stoel gaat bijv. wiebelen en zoals hier boven staat sppuiten ze water op je en dat soort dingen dus ze pesten je ook een soort van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3D zijn de drie visuele dimensies...

er zijn nog allerlei andere dimensies.. zoals beweging... gevoel..

en allerei hogere dimensies...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De andere dimensies zijn voelen. Bv water of wind in je gezicht of je stoel die beweegt. En dan heb je nog geuren zoals bv als iets brandt je ook een brandlucht ruikt :-)