Hoe en waar kan ik mijn verzameling sierkurken en schenkkurken verkopen?

Ik wil ze apart verkopen of een voor een. Op marktplaats is er heel weinig vraag naar.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Pieterke
4 jaar geleden
Kijk eens op Catawiki. Daar kun je afbeeldingen van je verzameling op zetten maar er zijn ook weleens veilingen. Ik weet niet precies hoe het werkt m.b.t. de veilingen maar daar moet je maar even voor op de site kijken: https://www.catawiki.nl/

Antwoorden (1)

Verzamelingen zijn vaak heel persoonlijk en daardoor ook bijzonder voor een enkele persoon. Verkoopsites hebben dus geen zin zoals marktplaats. Tegenwoordig zijn er echter vrij frequent rommelmarkten en en markten met verkoop vanuit de kattenbak van je auto. Dit soort open markten is meestal gratis (kraamhuur bij officiële vlooienmarkten haal je er nooit uit) en worden regelmatig in wijken georganiseerd. Misschien een idee om daar eens aan mee te doen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Verkoop uit de auto bak is al heel oud