Waar kan ik gratis mijn engels tekst laten redigeren?

Ik heb een stuk voor engels gemaakt en ik vroeg mij af of er op internet ook een plek is waar ik mijn werk gratis kan laten nakijken.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Amadea
4 jaar geleden
Dat zal niemand gratis doen. Misschien is het een idee samen met een of meerdere klasgenoten jouw tekst te bespreken.

Antwoorden (1)

Op het forum Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10 van de website Scholieren.com kan je een oproepje plaatsen.

Misschien is er iemand daar bereid zijn oordeel te geven over de tekst, en verbeteringen voor te stellen.
Antoni