Als een brief in groningen om 5 uur gepost word is hij dan de volgende dag in leeuwarden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De meeste post wordt de volgende dag bezorgd, 98% van de post wordt op tijd bezorgd. Soms wordt een brief verkeerd gesorteerd, of verkeerd bezorgd, maar meestal komt ie gewoon de volgende dag vóór vijf uur binnen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Niet alleen Groningen->Leeuwarden, maar Groningen->waar dan ook binnen Nederland.

Toegevoegd na 27 minuten:
"TNT Post bewaakt de kwaliteit van de postbezorging nauwlettend. Daarvoor wordt een onafhankelijk onderzoeksbureau ingeschakeld. De afgelopen jaren is de kwaliteit van de postbezorging steeds beter geworden.
Uit de meest recente gegevens blijkt dat gemiddeld 95% van de post die u voor de buslichting op de bus doet daadwerkelijk de volgende werkdag wordt bezorgd. 99,8% van alle post komt op het juiste adres aan."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee, waarschijnlijk niet. De TNT garandeert niet meer dat post de volgende dag al wordt bezorgd. Wil je wel dat dit gebeurt, dan moet je extra betalen en je poststuk afleveren op het postkantoor.
13 jaar geleden
Als de lichting daarna is, is het antwoord ja. Vooropgesteld,dat de envelop als bestemming ook Leeuwarden vermeldt!