Uitkering vragen als je nog bij je ouders woont,, kan dit en hoeveel krijg je (en hoelang krijgt je dat ongeveer)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Iets meer info graag(heb je arbeidsverleden, hoeveel jaren gewerkt, hoeveel weken in die jaren gewerkt,etc...)
Of gewoon inschrijven bij uitzendbureau en werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Thuiswonende kinderen van 18 jaar kunnen,als ze al gewerkt hebben,aanspraak maken op de WW,1 maand per gewerkt jaar.Ver zul je daar dus niet mee komen.
Voor kinderen die ziek of gehandicapt zijn is er de Wajong-uitkering,al wordt er momenteel gewerkt aan een nieuwe wet:Wet Werken naar Vermogen.De naam zegt het al.