Hoelaat is concert Rage against the machine woe 9/6 Gelredome afgelopen?

Weet iemand wanner het concert van RATM Gelredome op 9 juni afgelopen is. Dit ivm OV.

Hartelijke groet,
Bas

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

op deze site staan treintijden voor de terugreis aangekondigd, aan de tijdstippen die ze aangeven te zien kun je er wel aan uit opmerking hoelaat het concert ongeveer is afgelopen. (Rond 22.00uur zal dit ongeveer zijn dan)

GelreDome met de trein
Vanaf treinstation Arnhem Centraal rijden pendelbussen naar GelreDome. De bussen vertrekken elke 10 minuten. Ben je vroeg, neem dan lijn 7. De rit naar GelreDome duurt ongeveer 10 minuten. Hou voor de terugreis rekening met een langere reistijd.
De pendelbussen stoppen en vertrekken voor de hoofdingang van GelreDome. Een retourkaartje kost € 4,00 per persoon. Op www.ns.nl zie je of extra treinen worden ingezet voor dit evenement.

De laatste treinen vanuit Arnhem

Bestemming/vertrektijden

Zwolle, Enschede/Groningen*
*Groningen, met overstap in Zwolle 22.40 / 23.40 uur
*Enschede, met overstap in Deventer 22.40 / 23.10 / 23.40 uur
Intercity, stopt in Dieren, Zutphen, Deventer, Olst en Wijhe 22.40 / 23.10 / 23.40 uur

Zutphen
Stoptrein, stopt op alle tussengelegen stations 22.23 / 23.23 uur

's-Hertogenbosch/Tilburg
Intercity, stopt in Arnhem Zuid, Elst, Nijmegen Lent, 22.24 / 22.54 / 23.24 uur
Nijmegen en Oss

Utrecht/Amsterdam & Rotterdam*
*Intercity, met overstap in Utrecht 22.30 / 23.00 uur
Intercity, stopt in Ede-Wageningen, 22.30 / 23.00 / 23.30 uur
Veenendaal de Klomp, Driebergen Zeist

Doetinchem
Stoptrein, stopt op alle tussengelegen stations 22.34/ 23.04 / 23.34 uur

Tiel
Stoptrein, stopt vanaf Elst op alle tussengelegen stations 22.32 / 23.32 uur

Venlo
Intercity, met overstap in Nijmegen 22.20 / 23.06 uur
Intercity, met overstap in Nijmegen 22.39 / 23.39 uur

Eindhoven
Intercity, met overstap in 's-Hertogenbosch 22.24 / 22.54 uur
Intercity, met overstap in Nijmegen 22.36 / 23.36 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was 22.13 afgelopen