Hoeveel mensen zijn er die verslaafd geboren zijn en toch carriere hebben gemaakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ligt er aan wat voor carrière je in gedachte hebt. Iets op hoog niveau zal niet zo snel voorkomen maar is ook niet onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met veel CASH
Heb Nederlandse ouders, maar ben in Iran geboren (zendelingenwerk). Toen ik te vroeg wilde komen hebben ze mijn moeder vreselijk aan de Valium gezet. Was dus een Valium verslaafje toen ik op de wereld kwam. Heeft (vind ik zelf) nergens invloed op gehad. Heb een hoog IQ en een goed betaalde baan. Goede common sense en verantwoordleijkheidsgevoel. Ook op emotioneel en psychisch vlak geen rare dingen (gelukkig!).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik ook hoor. Je ziet tegenwoordlig zoveel ziektes en ellende voorbij komen! Dank voor je reactie!