Met de kleur toffee, bedoelen ze inderdaad een beetje zoals het (lekkere) snoepje!

"Een toffeebruin bankstel"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De verf, met verfcode 1870-Y30R Toffee, heeft donkerbruine kleur, net als het snoepje.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, en die code ken je spontaan uit je hoofd? ;)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
parate kennis :) Zo zie je maar weer, dat elk opgeslagen feitje, altijd wel weer een keer van pas komt :)
Donkerbruin/beige. Zeker niet grijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Warm oranje- achtig bruin. Geen grijs, maar idd zoals een toffeesnoepje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande pagina is het kleurenoverzicht weergegeven volgens het coderingssysteem van RAL Classic.
RAL is het standaard Europees coderingssysteem voor het definiëren van kleuren voor verf en coatings. Het kleurenoverzicht bevat 213 klassieke kleurnamen, die in 9 hoofdkleuren zijn onder te verdelen: geel, oranje, rood, violet, blauw, groen, grijs, bruin en zwart/wit. Elke kleurnummer heeft zijn eigen unieke kleurnaam. De weergegeven kleuren kunnen afwijken van de officiële RAL-kleuren.

(td)