Is het waar datis het waar dat zoenen je jonger maken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaah is waar ik ben bijna 50 maar voel me 35 met al het gezoen!!

Antwoorden (4)

Van kussen wordt je vrolijk en voel je je gelukkig. Dat houdt je jong.
13 jaar geleden
Nee, zoenen maakt je niet jonger! Niets kan je jonger maken. Wel kan het ervoor zorgen dat je weer jong voelt! Maar dat is een ander verhaal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En niet zoenen kan je ook niet ouder maken. Er verandert eigenlijk niet zoveel dus. Hoe je je voelt ........ja je gaat vliegen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Dat iemand van je houd houd je wel actief en blij. Misschien lijk je er dan ook jonger door.