Wie heeft het hoogste pecentage "Beste antwoorden"?

Ik zit op 14%
16 beste antwoorden it 117 gegeven antwoorden

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien is het leuk als GV dat ook in soort top10 bij houd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben het met de vorige antwoorder eens, zo zou je dus een meest authentieke antwoorder kunnen laten ontstaan... Goed initiatief... 10% van 669
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij mogen alle lijstjes wel verdwijnen. Met die punten en percentages lijkt het meer op een wedstrijdje punten verzamelen voor sommigen dan gewoon het stellen van vragen en geven van antwoorden. En als iemand een laag percentage beste antwoorden heeft wil dat nog helemaal niet zeggen dat het slechte antwoorden waren. Misschien waren het wel voornamelijk antwoorden op vragen waar helemaal geen "beste antwoord" mogelijk is, omdat het vragen zijn waarbij een mening of visie wordt gevraagd en dus alle antwoorden juist en even goed zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zit (nu) ook op 6%.
Ik vind het wel leuk als ik een beste antwoord heb gegeven, en een top-10 van beste antwoorden (per maand wellicht) is geen slecht idee. Het geeft meer aan dan die topx lijstjes, want daar prik je zo door heen. Om een voorbeeld te geven: gisteren heb ik in hooguit 10 minuten tijd hoog in de dag-top-5 gezet door nog even wat achterstallige duimpjes uit te delen. Het feit dat dit kan, geeft al aan dat al die punten niet al te veel zegt. En met beste antwoorden valt ook goed te sjoemelen!

Antwoorden (3)

Trz heeft 40%...
http://www.goeievraag.nl/profiel/Trz
Wie biedt meer?

Als je natuurlijk nog maar één vraag hebt beantwoord, en die is toevallig 't beste, dan heb je al 100%. Dus om een waardevol antwoord te krijgen moet je een varibabele toevoegen. Namelijk: 'minimaal x vragen beantwoord hebbende'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
varibabele=variabele
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind varibabele wel erg lief klinken...;-)
45% dus voorlopig nog hoogste :-) maar inderdaad 9 vragen beantwoord, (nu 10) en 4x beste
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij staat Natuurkundeleraar op dit moment aan de top met 58% beste antwoorden. Petje af!