Zijn dit geesten of iets anders?

Laatst waren we een toets aan het maken. Toen mijn vriendin zei dat ze koude lucht voelde terwijl alle ramen dicht waren , toen voelde ik het ook en we hoorde toen ook gi gi gi gi!
Na de toets kwam mijn andere vriendin naar me toe en zei dat ze koude lucht voelde en ook gi gi gi. Maar her rare was dat de rest van de klas niks gemerkt had. Weet iemand wat Dit is?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (2)

Dat is verbeelding en suggestie.
Luchtstroom en geluid zijn bewegingen van materie. Lucht.
En dat kan alleen in beweging worden gezet door iets stoffelijks.
En geesten hebben daar gebrek aan.
5 jaar geleden
Waarschijnlijk ging de airconditioning aan, en maakte deze daarbij een raar geluid. De anderen is het niet opgevallen of zij zijn het al snel weer vergeten, dat kan gebeuren.
...
Het verschijnsel werd dus veroorzaakt door iets anders, daar ben ik van overtuigd.
Toegevoegd op 12 november 2018 17:47: tekst
Antoni
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Zou zomaar kunnen. Plus.
Antoni
5 jaar geleden
Dank je wel.