Op veel artikelen zitten van die vréselijke irritante prijsplakkers. Hoe kan ik die simpel verwijderen zonder het artikel te beschadigen?

Sosm wil je dat artikel als kado geven en dan ziet het er snel beschadigd of gebruikt uit..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dit kun je heel eenvoudig,door gewoon de fohn erop te houden,hierdoor wordt de lijm die eronder zit warm en kun je de stikker er zo aftrekken.zo trek je geen stukjes van de lak af en beschadig je het artikel het minste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ligt er een beetje aan wat het is, maar op gladde oppervlakken gaat het vaak prima met een beetje olijfolie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de wat hardere oppervlakken zoals glas kan je stickerverwijderaar gebruiken. Hiermee lost de plaklaag snel op.

Op kleding en wat ruwere oppervlakken speelt het probleem niet zo denk ik.

Ik erger me hier ook altijd aan. Een winkelier kan toch wel andere plakkers kopen die er wel makkelijk afgaan? Wijs de winkelier hier ook op of vraag ze om zelf de stickers te verwijderen na de aankoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het produkt er tegen kan en je hebt het geduld ervoor dan kun je het een nachtje laten weken in water met een beetje afwasmiddel.
Of inderdaad stickerverwijderaar. Wel uitkijken want dan wil het nog wel eens dof uitslaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan dissolvant hiervoor gebruiken of ether.
Succes.
14 jaar geleden
Bij zo'n zaak zelf gebruiken ze lampenolie om die stickerresten te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gelezen dat wasbenzine zou moeten helpen bij zoiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag aan de kassa of ze hun eigendommen van jou product willen halen.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heet water over laten stromen en klaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een keukenpapiertje wat spiritus en wrijven werkt prima en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Insmeren met allesreiniger, even laten intrekken en je veegt de stikker er zo af.