Op veel artikelen zitten van die vréselijke irritante prijsplakkers. Hoe kan ik die simpel verwijderen zonder het artikel te beschadigen?

Sosm wil je dat artikel als kado geven en dan ziet het er snel beschadigd of gebruikt uit..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit kun je heel eenvoudig,door gewoon de fohn erop te houden,hierdoor wordt de lijm die eronder zit warm en kun je de stikker er zo aftrekken.zo trek je geen stukjes van de lak af en beschadig je het artikel het minste.

Op de wat hardere oppervlakken zoals glas kan je stickerverwijderaar gebruiken. Hiermee lost de plaklaag snel op. Op kleding en wat ruwere oppervlakken speelt het probleem niet zo denk ik. Ik erger me hier ook altijd aan. Een winkelier kan toch wel andere plakkers kopen die er wel makkelijk afgaan? Wijs de winkelier hier ook op of vraag ze om zelf de stickers te verwijderen na de aankoop.

Je kan dissolvant hiervoor gebruiken of ether. Succes.

Bij zo'n zaak zelf gebruiken ze lampenolie om die stickerresten te verwijderen.

Ik heb gelezen dat wasbenzine zou moeten helpen bij zoiets.

heet water over laten stromen en klaar

Op een keukenpapiertje wat spiritus en wrijven werkt prima en goedkoop.

Insmeren met allesreiniger, even laten intrekken en je veegt de stikker er zo af.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100