Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op veel artikelen zitten van die vréselijke irritante prijsplakkers. Hoe kan ik die simpel verwijderen zonder het artikel te beschadigen?

Sosm wil je dat artikel als kado geven en dan ziet het er snel beschadigd of gebruikt uit..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kun je heel eenvoudig,door gewoon de fohn erop te houden,hierdoor wordt de lijm die eronder zit warm en kun je de stikker er zo aftrekken.zo trek je geen stukjes van de lak af en beschadig je het artikel het minste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ligt er een beetje aan wat het is, maar op gladde oppervlakken gaat het vaak prima met een beetje olijfolie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de wat hardere oppervlakken zoals glas kan je stickerverwijderaar gebruiken. Hiermee lost de plaklaag snel op.

Op kleding en wat ruwere oppervlakken speelt het probleem niet zo denk ik.

Ik erger me hier ook altijd aan. Een winkelier kan toch wel andere plakkers kopen die er wel makkelijk afgaan? Wijs de winkelier hier ook op of vraag ze om zelf de stickers te verwijderen na de aankoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het produkt er tegen kan en je hebt het geduld ervoor dan kun je het een nachtje laten weken in water met een beetje afwasmiddel.
Of inderdaad stickerverwijderaar. Wel uitkijken want dan wil het nog wel eens dof uitslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan dissolvant hiervoor gebruiken of ether.
Succes.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Bij zo'n zaak zelf gebruiken ze lampenolie om die stickerresten te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gelezen dat wasbenzine zou moeten helpen bij zoiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag aan de kassa of ze hun eigendommen van jou product willen halen.......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heet water over laten stromen en klaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een keukenpapiertje wat spiritus en wrijven werkt prima en goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Insmeren met allesreiniger, even laten intrekken en je veegt de stikker er zo af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding