hooi ik ben een 12 jarig meisje en er is een jongen die ik heel erg leuk vind maar ik durf hem niet vekiring te vragen wat moet ik nu doen

tegen een klasgenoot van mij zei hij dat hij iemand leuk vind en ik denk dat ik weet wie maar ik weet het niet zeker zal ik hem gewoon vragen of niet doen of tijdens valentijnsdag vekiring vragen help my please!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Antoni
14 jaar geleden
Je bedoelt vast "verkering"! http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=verkering

Antwoorden (5)

Ja..gewoon vragen of hij jou leuk vind.
En als je het niet durft, stuur dan een kaartje met valentijn.
Wel je naam erop zetten dan he;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt hem een valentijnskaartje sturen. Daar schrijf je dan b.v. op: 'Wil je mijn valentijn zijn'. Met je naam uiteraard ander weet hij nog niet wie het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon vragen! Want je hebt toch niets te verliezen, mocht hij jou niet leuk vinden dan zal hij het toch leuk vinden dat iemand hem vraagt, dus het in ieder geval niet negatief opvatten.

Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Als je het eng vind kan je hem natuurlijk ook een valentijnskaartje geven.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is ook super spannend allemaal. Je weet natuurlijk nooit zeker of hij jou ook leuk vind.. Maar daar kun je maar op 1 manier achter komen en dat is hem te vragen! Of anders laat je een vriendinnetje voor jou vragen als je dat minder eng vind. Ik zou niet wachten tot het valentijn is.. ten eerste is dat op een zondag en hoef je dan niet naar school en ten tweede duurt dat nog 2 weken en dat is hartstikke lang! Je zou in die 2 weken ook verkering met hem kunnen hebben! Dus morgen als je hem weer ziet ga jij of iemand anders voor jou het mooi aan hem vragen en dan weet je meteen hoe het zit! Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen, nooit doen... Als je verkering vraag als meisje dan klopt het niet... Een meisje moet zich laten versieren en nooit zelf versieren... Dus nooit vragen aan een jongen of je verkering wil...

Een meisje doet het goed als ze zich laat versieren, jongens zijn visueel ingesteld om jou te spotten en dan moet de jongen actie nemen, dat moet... Doet hij dat niet, dan ziet die jongen jou niet staan en dan is het niks... Dus als meisje moet je jezelf in de kijker lopen, steeds maar weer opnieuw... En de jongen moet gek worden en een probleem krijgen hoe kan ik het vragen, zo moet dat gaan en niet anders....

Dus niet gaan praten, maak je mooi en loop er steeds langs, dat moet je doen... En lachen, lachen naar hem dat mag ook... Maar meer niet...

Als jij dat doet dan wordt het niks, dan krijgt hij geen respect voor je, dan gaat hij jouw meteen behandelen als een "slet"... En dat wil je toch niet... Dus niet doen, hij moet het initiatief nemen om te komen... Jij neemt het initiatief in werkelijkheid, maar dat snapt die jongen toch niet...

Veel succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin Xinix, Als ik in mijn leven steeds had gewacht tot de jongen actie had ondernomen, dan was ik nu nog alleen en waarschijnlijk ook maagd... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo zou een meisje geen verkering vragen en of die jongen haar leuk vind.
Waarom moet een jongen of man dat altijd doen.
Als ik haar was zou ik het gewoon vragen, ze kan beter zekerheid hebben, dan de hele tijd denken dat die jongen haar leuk vind.
Het komt wel hard aan als hij zegt ik vind jou niet leuk, of ik ben verliefd op iemand anders.
Maar dan heeft ze wel zekerheid.