Hey ik moet een etalage maken rond baby's heeft er iemand enkele tips ?

wat ik er in kan zetten : kleding en enkele speeltjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Een ooievaar, spenen, roze wolkjes, een wieg, kuikens enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een grote opblaasbare baby met zo'n krul op zijn koppie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel blauw en roze, strikken, linten, e.d.
Rammelaars, een wiegje (zou erg leuk zijn!), wat speentjes en flesjes ertussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat leuke knuffeltjes, beertjes enzo kan er ook wel bij
13 jaar geleden
Laat je inspireren door de foto's van Anne Geddes, of gebruik die in je etalage.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een parasolletje die je ophangt en waaronder je allerlei leuke dingen kunt hangen als een soort mobile is misschien ook wel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's een goeie!
Babypoppen aankleden naar de laatste babymodetrends.
En dan natuurlijk nog wat van die spullen, die hierboven al zijn genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Action kun je baby scrapstickers heel goedkoop kopen, leuk om er bij te doen.

Denk verder aan het grote merken Zwitsal, Fischer price, pampers, etc (zoek een logo in het juiste formaat).

Je kunt veel plaatjes en info vinden als je bijv. een zwangerschapsboek koopt zoals: ouders van nu, Viva baby, zwanger etc.

of print plaatjes uit van internetsite`s: www.mamaenzo.nl, www.kindjeopkomst.nl, www.mijnkind.nl, www.babytjes.nl of zoek op naam via google (plaatjes).