Welke nette schoenen kan je als dame het best dragen met blote voeten zonder blaren te krijgen?

Ik moet een paar dagen voor werk naar het buitenland. Het is daar tussen de 30-40 graden dus een panty vind ik niet erg prettig. Maar ik zal veel moeten lopen en een rok aan moeten (niet casual maar netjes) hoeven geen pumps te zijn ofzo maar ballerinas gaan snel stinken en zitten vaak te los waardoor ze blaren geven gek genoeg. Ook voor, waar de schoen begint ( je wreef zeg maar) geven ze vaak irritatie. Enkelkousjes etc is geen optie, alle soorten en maten geprobeerd,,,wie die dingen heeft uitgevonden... Kortom welke schoenen staan netjes onder een rokje, geven geen zweetvoeten en blaren???

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (2)

Een paar kwaliteitssandalen, die goed verstelbaar zijn. Ga naar een speciaalzaak en probeer welk model jou het beste zit. Voor de een is het Mephisto, voor de ander Wolky, en een derde gaat voor Ecco.
Amadea
5 jaar geleden
Bij die temperaturen een rokje aandoen kan juist klam en ongemakkelijk zijn als je dijen elkaar raken. Een panty kan dan juist prettig zijn. Voorts zou ik voor een langere wapperende jurk gaan. Een rok kan in je middel warm worden. Ik zou anders voor espedrilles met hak/platform gaan. En welke schoenen het ook worden: ze moeten goed passen! (Jaren in tropen gewoond/gewerkt)