Hebben jullie ook het gevoel dat er een paar afzeikers tussen zitten die alleen maar vragen van iemand negatief beoordelen?

ik bedoel dus antwoorden een thubs down geven.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat gevoel heb ik (ook) weleens... Er zijn ook een aantal van die betweters die je dan attenderen/corrigeren op een spelfout of grammaticafout etc...
Misschien bedoelen ze het (wel) goed maar het kan irri zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan de duimpjes - te zien, zijn het er minimaal twee. Zeker geen betere inbreng dan jennen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1

Het beste antwoord

Jazeker heb ik dat gevoel. En het blijft wat mij betreft niet bij een gevoel alleen, het is soms overduidelijk dat mensen dat om welke reden dan ook nodig vinden te moeten prakkizeren.

Het duidelijkst kun je dit mijns inziens zien bij feitelijke antwoorden op feitelijke vragen. Soms geeft dan een participant eenvoudigweg hét juiste antwoord en nog eens als eerste ook maar krijgt desondanks minduimpjes toebedeeld.

Vind het eerlijk gezegd maar erg sneu en hoop dat de uitdelers er dan maar een boel plezier aan beleven. Mensen die zich graag als kleuters gedragen zul je altijd wel blijven houden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

nee dat gevoel heb ik niet....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar nu wel ; (
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga je nu huilen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jajajaajahhhh snik sobb snotter.... %(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Boender heeft een er een handje van ''Omdat het kan'' zegt ie...Hij weet zelf wel wat ik ermee bedoel ;-)
Ja, dat gevoel heb ik al een paar dagen.

Zo hebben alle antwoordgevers nul of hooguit één duimpje omlaag, en zijn er hier en daar wat duimpjes omhoog uitgedeeld.

En zo, luttele minuten later, hebben _alle_ antwoordgevers er een duimpje omlaag bijgekregen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
weet niet of het iets van de laatste tijd, ik zou het anders wel op prijs stellen als men een reactie achter laat bij tumd down.
ik geef serieus antwoord en vraag me wel eens af waarom iemand het er niet mee eens is. het zal wel kennisnijd zijn (nieuw woord?)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, maar ik heb slecht nieuws voor die grapjassen:
* zij krijgen er wel RSI van
* ik krijg er niet minder punten van :-)
* een negatief duimpje heeft namelijk geen enkel effect
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Ik heb dat idee al een paar dagen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat gevoel heb ik ook.
Zo was er de vraag wat rijmt er op ribben waar op geantwoord is "kribben als die in de rivieren "met een negatieve beoordeling.

Zou het niet verkeerd vinden als je niet meer anoniem kan beoordelen of alleen met een "kleine " toelichting
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat gevoel he b ik niet en al zou het zo zijn dan interesseert me dat helemaal niets. Het gaat me om de inhoud van vragen en antwoorden en als iemand er een goed gevoel van krijgt om negatieve beoordelingen te geven, dan gun ik hem/haar dat van harte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat gevoel heb ik ook.
Zeker bij vragen waar je wordt gevraagd om een mening is het raar als iemand een thumbs down geeft, een mening is tenslotte nooit verkeerd, dan geef je gewoon je eigen mening. Dus bij die vragen, waar niet 1 goed antwoord is, maar ieder antwoord een bijdrage is omdat een mening of een visie wordt gevraagd ipv een exact antwoord, weet je al meteen dat het alleen maar om het afzeiken gaat als een negatief duimpje wordt gegeven.
Een positief duimpje bij een mening kan wel, dit heb ik wel eens gegeven als iemand zijn mening gaf en ik er exact zo over dacht, en ik het dus niet meer nodig vond om dat ook nog eens keer als apart antwoord te gaan melden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
IK geef m`n mening niet meer op GV omdat ie anders verwijderd wordt. Ik probeer feiten te antwoorden!
Ja, was een tijdje terug ook iemand die het deed zodat zijn eigen antwoorden er beter uit kwamen maar de laatste tijd zag ik het niet meer. Sinds vandaag eigenlijk weer wel, lijkt er op of iemand of een paar mensen alle bovenstaande antwoorden negatief beoordelen in de hoop dat hun antwoorde eerder als beste gekozen wordt..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja HEEL irritant. krijg je van iemand een plus 5 minuten later heb je ook een min...heel flauw...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het lijkt er inderdaad sterk op dat er mensen veel zitten te minnen om het minnen.
Ik bedoel, kijk naar de antwoorden bij deze vraag. Iedereen heeft ineens twee thumbs down... beetje opvallend toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Kempo;

Dat idee heb ik ook al enige tijd. De minnetjes bij de antwoorden op jouw vraag lijken dat te bevestigen. Internet, hè....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeie vraag +1

Ben het absoluut met je eens.
Hier kan een oplossing voor gebouwd worden:

Er moet verplicht worden om een reactie af te geven waarom jij de "duimpje neer" kiest.
Het kost namelijk tijd en moeite. Je weet direct wie het gedaan heeft en waarom! Niet onderbouwde minpunten verslechterd je image op deze site.

2 vliegen in 1 klap.