Weet iemand waar ik een vrouwelijke kuisheidsgordel op maat kan laten maken?

Ik hoop op serieuze niet veroordelende antwoorden. Ik heb het over een metalen kuisheidsgordel ter bescherming, niet voor bdsm doeleinde.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
2.6K
TurfGraver
5 jaar geleden
Tja, zal toch iets van een SM winkel moeten zijn.
Hunkemöller of zo heeft ze niet.
jc54
5 jaar geleden
Vroeger deed de plaatselijke smid zulk soort werk..........
Ritsuka
5 jaar geleden
"ter bescherming" zeg je, hoe bedoel je?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Met ter bescherming bedoel ik te zeggen voorzorgsmaatregel. Dus niet voor genot (dat kan namelijk uitmaken voor het model) kan daar nog wel verder op uitweiden maar ik geloof niet dat dat relevant is voor mijn vraag. Ik hoop een serieuze reactie te krijgen van iemand die weet waar die het over heeft. Dat ik bij een bdsm winkel moest kijken had ik wel door, maar dat is mijn vraag niet.

Antwoorden (1)

Bij het woord 'kuisheidsgordel' denk ik terug aan de middeleeuwen. Winkels die harnassen e.d. verkopen zullen vast ook wel een kuisheidsgordel in hun assortiment hebben.

Kijk b.v. eens bij Dragonheart ( https://www.dragonheart.nl/ )
TurfGraver
5 jaar geleden
Waarachtig:
https://www.dragonheart.nl/ridderwinkel/p/kuisheidsgordel-hvade6497
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel voor de tip! Ik had ze opgebeld, vrouw aan de lijn helemaal verbaasd. Ik vroeg of het voor de sier was of voor gebruik, maar ze kon me er niks over zeggen. Dus helaas mijn zoektocht tot nu toe heeft tot niks geleid!
Cryofiel
5 jaar geleden
Hoezo "tot niks geleid"? Je hebt nu een kuisheidsgordel gevonden, dus dat is alvast een prima resultaat! Nu naar die winkel toe, zo'n ding passen, en gewoon kijken of het de gewenste bescherming biedt.