Als je Wikipedia leest lijkt het van niet:
"De Mara Salvatrucha, vaak afgekort tot MS-13 of MS is een mara (een jeugdbende) in Noord- en Midden-Amerika. Deze bende opereert met name in El Salvador, Honduras en Guatemala en in mindere mate in Nicaragua en Mexico. In 2005 werd de Mara Salvatrucha door de FBI aangemerkt als een van de gevaarlijkste bendes in de wereld."

Maar er kunnen altijd losers zijn die denken dat zoiets stoer is en zeggen dat ze hier een NL-tak gaan oprichten of zo. (Wat me geen slim idee lijkt, je zou zomaar ruzie met de 'echten' kunnen krijgen.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat hier in nederland deze bende niet is.
De omstandigheden hier zijn anders.
In de landen waar deze bende zich bevinden is veel armoede en worden drugs in grote hoeveelheden verhandeld.
ronron1212