wat kan ik nu doen ?

ik heb een grote tv op me vinger gekregen van de trap.
( een oude lcd hele dikke weegt net zo zwaar als een wasmachine )

nu zit het bij de onderkant en bovenkant diepe snee.

wat kan ik beste doen ?

ik heb wel geluk gehad nog klein stukje en me top lag eraf alleen ik gil nu van de pijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat kan ik doen ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Even naar de eerste hulp van het dichtstbijzijnde ziekenhuis om zeker te zijn dat er geen spieren beschadigd zijn. Sterkte!
paulus811
14 jaar geleden
Klinkt serieus. Ga naar je huisarts of de EHBO post. GV kan hier weinig hulp bieden.
14 jaar geleden
Knap dat je kan typen dan.. anyway. jij kan het t beste inschatten, misschien even langs de eerste hulp? zorg in ieder geval dat je je hand omhoog houd, zoudat je niet te veel bloed naar je hand laat lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik jou was zou ik even naar de huisartsen post gaan en even na laten kijken of er niks stuk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je het beschrijft,zijn de 2 sneden ontstaan door hoge druk, en ook nog vrij diep. Dat zal gehecht moeten worden.. Doe een plastic (boterham)zakje over je vinger (verband blijft er misschien aan plakken), dan wat verband of een doek.. Hou je vinger omhoog en ga naar eerste hulp..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ophouden met gillen en naar de huisartsenpost bellen.
ze zullen je adviseren dat je even moet langskomen en daar kunnen ze je helpen, of hechten of plakken ..dat ligt eraan hoe erg het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je het zelf niet ernstig genoeg vindt om naar de huisartsenpost te gaan. Voor de pijn kun je twee paracetamolletjes nemen en de vinger koelen.