zoek namen in een bepaaldestraat waar vind ik dat?

wie wonen er allemaal in de ginnekenstraat

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
Amadea
5 jaar geleden
Loop er langs en schrijf de namen over van de deurbellen waar een naambordje bij hangt.
SentWierda
5 jaar geleden
Zonder te vragen gaat het vaak niet lukken.
Afgaan op naambordjes levert teveel fouten op. Ik ken naambordjes die al 12 jaar achterhaald zijn.
SentWierda
5 jaar geleden
Ik heb een steekproef gehouden bij 38 woningen. De naamsvermelding was bij 20 niet aanwezig of niet juist (lang geleden verhuisd) of niet volledig. Mijn conclusie: 50 tot 60% van de achternamen is niet te achterhalen via naambordjes.

Antwoorden (1)

De gemeente beschikt over deze informatie. Maar mag vanwege de privacy geen gegevens verstrekken aan plotter27.
5 jaar geleden
SentWierda
5 jaar geleden
Een aantal instanties ontvangt van de gemeente automatisch wel de gegevens over alle inwoners van de gemeente. Deze instanties worden 'afnemers' genoemd. Te denken valt aan de belastingdienst, het kadaster, de Sociale Verzekeringsbank, DUO, pensioenfondsen en justitie.