Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag een leraar je straf geven de hele jaar omdat je zijn spullen hebt kapot gemaakt?

(staf is) de hele jaar geen pauze

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Om te stellen of deze straf in lijn is met wat je hebt stuk gemaakt is het heel lastig hierop te antwoorden, om een voorbeeld te stellen is dat wanneer je een potlood of krijtje hebt gebroken de straf buitenproportioneel, maar als je z'n nieuwe auto in de fik gestoken hebt misschien weer niet?!?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lijkt mij hoe dan ook wel een forse straf. Voor straffen op school zijn geen algemene regels, dat bepaalt elke school zelf. Als je het niet eens met de straf, kun je je altijd tot de schoolleiding wenden en de kwestie daar aankaarten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lijkt me een prima straf, zo leer je nog eens wat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat leer je dan van een jaar lang geen pauze hebben, jjjgroot? Dat je de spullen van een ander niet kapot mag maken zal vragensteller vast wel weten. Van een jaar lang pauze kweek je alleen maar weerstand tegen school; dat is net zo zinloos als 500 x schrijven "ik mag niets kapot maken" en hij leert verder niets (tenzij hij in de pauze iets zinvols moet doen)
tinus1969
6 jaar geleden
Wat moet je dan doen in de (geen) pauze?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

licht een beetje aan wat kapot is gemaakt, maar dan nog moet het bij de teamleider melden want zo'n straf geldt niet altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding