Ik wil een weegschaal kopen die op 10 mg nauwkeurig is.Nou twijfel ik tussen 2:Eentje die op 0.01g en op 0.05 g nauwkeurig is.Welke is beter?

En als iemand nog een andere weegschalen kent die tot 0.01g nauwkeurig zijn en onder de 50 euro op internet te haen zijn dan word dat ook gewaarderd!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Die van van 0.01 gram is precies wat je zoekt, want dat is 10 mg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Die weegschalen zijn nogal duur.
Je kunt op deze bieden, op Marktplaats: