weet iemand nog goeie ipad apps voor op vakantie? (voor offline usage, o.a. voor kinderen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Betaald:

- Pig Rush
- Doodle Jump
- SFCave 3D

Gratis:

- SFCave
- Labyrinth 3D
- Coin/Cookie Dozer

Toegevoegd na 59 seconden:
Ook Rocket Bird, Papi Jump en iTunnel zijn leuk voor kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry Birds is hilarisch; voor iedereen genoeg voor een hele vakantie. Van harte aanbevolen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeker memory cards, connect the dots en Real Racing HD checken. Meer voorbeelden vind je op mijn weblog, www.365online.nu