zolang je wilt!!!
tot wel 50 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot hij op is. (een grapje mag toch wel hier)

Donker en koel bewaren, dan is het heel lang te bewaren, zeg maar 3 maanden zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom wordt hier nu een - op gegeven? alsof humor verboden is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje, omdat ik dat ook wo antwoorden
Ik dacht jaar of 2 / 3 tenminste als die goed verpakt is. En geen vocht in komt. Ik had eenskeer een zakje wiet gevonden helemaal achter in de laatje bij me ouders thuis. Weet zeker dat die jaar of 2 dat die daar gezeten heeft. En hij was nog te roken toen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de werking gaat niet achteruit, de smaak wel... BLEH