misbruikt door collega, zijn vrouw inlichten?

Heb een leuke collega, en dacht dit ie in scheiding zat, maar hij heeft me lang aan het lijntje gehouden en was dus nog gewoon getrouwd. Zijn vrouw weet nix van mij, ben gekapt met hem, maar heb erg veel zin om zijn vrouw in te lichten over zijn doen en laten.

Wat vinden jullie??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Het beste antwoord

Gewoon vertellen. Zo'n laaghartige man verdient niet beter.

Als je vreemdgaat tot daaraan toe maar waarom moet je dan een ander (jij in dit geval) aan het lijntje houden en onnodig kwetsen.

Als dat je enige manier is om iemand in bed te krijgen (hoop geven op een relatie) dan ben je een mislukkeling.

Ik vind inderdaad dat je je misbruik (in je gevoelens) mag voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal mee eens +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, kom op, 'lag in scheiding'. Nee, het is niet netjes van die meneer, maar dit is toch wel de oudste truc in het boekje. Als je daar nog in trapt, dan wíl je voor de gek gehouden worden. En dan past het niet om het slachtoffer uit te gaan hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SusyQ helemaal met je eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SuzyQ +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huwelijk van hen is toch al uitgeblust, vandaar dat ie vertier bij een ander zoekt. Zij zal het weten, van mij of anoniem... daar ben ik nog niet uit.

Andere antwoorden (18)

Nee, wat heb jij met die vrouw te maken? Niks. Je bent alleen uit op wraak. En ik vind het woord misbruikt hier niet kloppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou mezelf afvragen, ben ik diegene die het moet vertellen of is dit een wraakaktie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja... wat is misbruikt?? Wie misbruikt wie? Zijn vrouw inlichten lijkt me niet jouw verantwoordelijkheid. Misschien dat het wel verstandig is om naar een andere baan op zoek te gaan. Niet alleen zodat je hem niet meer dagelijks? tegenkomt maar ook ter bescherming van jezelf om te voorkomen dat jij het .... paaltje bent op het moment dat collega`s en/of leidinggevende dit te horen krijgen en jou daarop gaan aankijken

Toegevoegd na 1 minuut:
en wat u niet wilt dat u geschiedt.........doe dat ook een ander niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou z'n vrouw niet inlichten als ik jou was! Waarschijnlijk ben jij straks uiteindelijk de boesdoener in plaats van hij! Jij bent tenslotte ook in zijn praatjes getrapt, dus dat zal zij ook wel doen. Hij zal jou de schuld geven en zeggen dat jij hem hebt verleid enzo...
En misbruik klinkt onvrijwillig, in dat geval zou ik aangifte doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja hij zat in scheiding dus je wist dat hij eigenlijk wel getrouwd was want ze lagen nog in scheiding.
mischien gaat het nu beter tussen hun. ik zou me er niet meer mee bemoeien.
je kan beter verder met je eigen leven en je verder niet teveel meer met ze bezig houden.
13 jaar geleden
Je 'zin' om zijn vrouw in te lichten komt voort uit wraakgevoelens. Denk eerst even na of deze vrouw, die part noch deel heeft aan de gedragingen van je collega, wilt opzadelen met deze informatie. Maar als het je verder niets kan schelen, moet je het vooral doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap dat je kwaad ben en dat je hem wilt kwetsen zoals hij jou heeft gekwetst. Maar zijn vrouw staat hier compleet buiten dus ga je niet mengen in hun relatie en onschuldige mensen kwetsen. Zij gaat er heus nog wel een keer achter komen dat hij een lul is maar daar zou ik niet de reden van willen zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
En ik zou het woord misbruikt niet gebruiken. Dat klinkt alsof hij je aangerand of verkracht heeft.. Als dat zo is dán zou ik heel gauw aangifte gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie z'n kont brandt moet op de blaren zitten. In dit geval ben jij dat. Zijn vrouw heeft hier niets mee te maken.

Ik hoop wel dat hij zich heel erg schuldig voelt en misschien kun je wel je collega's voorzichtig waarschuwen voor zijn nogal vrije sexuele moraal.

Maar houd z'n vrouw (en z'n gezin?) er alsjeblieft buiten. Je bent een volwassen vrouw, als je het niet gewild had, had je op dat moment zelf moord en brand moeten schreeuwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou die vrouw van hem niets vertellen. Je maakt er een huwelijk mee kapot. Het is goed dat je met hem gekapt bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan wel eens gelijk hebben,dat je min of meer misbruikt ben.die "bijna"scheiding wordt wel vaker verzonnen om vreemd te kunnen gaan.of je zijn vrouw hier over moet inlichten?als ik zijn vrouw zou zijn zou ik t wel willen weten,maar er zijn ook vrouwen die t liever niet weten.en dan ben jij de gebeten hond.dat betekend moeilijkheden op de werkvloer,en je moet ook aan je baan denken.ik weet niet hoe belangrijk die voor je is.maar als je alles tegen elkaar opweegt en t is je allemaal waard,dan zou ik t wel doen.zorg alleen dat je keiharde bewijzen hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt niet gekregen wat je wou en dus ben je bereid het geluk van iemand anders te verpesten door met zoiets aan te komen.

Je wist dat hij nog "wettelijk" getrouwd van en ook jij hebt er voor gekozen om wat met hem te beginnen en werkelijk te denken dat hij zijn vrouw ging verlaten voor jou.

Dit is puur en alleen wraak willen nemen en niemand zal er beter van worden, ook jijzelf niet.

Dus nee, niet inlichten en hij heeft ook geen misbruik van jou gemaakt, want jij hebt hier mee ingestemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zal erg kwaad op je worden, terwijl híj degene is die gelogen heeft. Hou de eer aan jezelf en verlaag je niet tot zijn niveau. Keer hem de rug toe. Zo bespaar je jezelf ook een hele hoop ellende! Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee niet zeggen !!!
Ik ben zeker de enige hier die het vreemd vind dat jij iets met een getrouwde man begint.
Ik kan daar geen respect voor opbrengen.
Eigenlijk heb je zelf het antwoord al !
deze vent deugt niet om tijdens z,n huwelijk met een ander te gaan liggen klooien dus waarom denk jij dat hij dat dat bij jou niet zal doen als ie op je uigekeken is ?
Bijna gescheiden is nog steeds getrouwd hoor.
Heb dan het lef om tegen hem te zeggen dat ie eerst z'n zaakjes af moet handelen .
Als ie echt van jou houdt zie je hem heus wel weer terug !
veel wijsheid toegewenst !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee zou ik niet doen al snap ik dat je erge drang hebt om hem "kapot" te maken.
Door het zijn vrouw te vertellen, maak je haar kapot en hij lult zich er zeker weten wel uit hoor.
Ik zou de eer aan me eigen houden en hem helemaal links laten liggen, ookal is dat enorm moeilijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat jij hier fout zit. Sorry om je eigen schuld hier te onderdrukken wil je iemand anders pijn doen om je wraakzucht. Zij heeft er niks mee te maken.

Je moest zelf naar die vrouw toe stappen en vragen of het echt over was, je moest het voor je eigen gevoel en bestwil doen.

Ik vind dat je het gewoon moet laten, en er iets van moet leren.

suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misbruikt? of je hebt je laten misbruiken. ik neem aan het tweede. je kan hem lekker chanteren, daar heb je mss meer aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwijgen is goud en spreken is zilver

niets zeggen,alles komt goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat wil je er mee bereiken?
genoegdoening voor hetgeen hij jou heeft aangedaan?
Kwets je daarmee niet de verkeerde persoon?