bolletje van windows op buroblad

en deze blijft ook op de voorgrond als ik op het net ga.
! van de kleinkinderen is even op deze pc geweest, weet niet wat ze gedaan heeft.
Maar, als ik op het blootjetje klik dan komt het startmenutje te voorschijn, en met rechts klikken ook.

Wil het graag van mijn scherm af krijgen, wie weet een oplossing????

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel dus het bolletje wat je links onder in je balk hebt staan, deze staat ook op mijn buroblad erg aanwezig te zijn!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zoek de functie Systeemherstel op, en kies een herstelmoment van vlak vóór het bezoek van de dader.
Laat de computer effe reutelen, en alles is weer normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je de computer al een keer opnieuw opgestart? Vaak wilt dit nog weleens helpen bij dit soort rare problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met de rechter muis toets op het bureaublad klikt kun je in het menu 'eigenschappen' wellicht iets vinden zoals een extra werkbalk. Die kun je dan uitzetten waarmee het weg is.
Onder de 'eigenschappen' zou je in principe alle instellingen kunnen doen die dit veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen id wat je met bolletje van windows bedoelt