Wie is het eens met de volgende stelling:In plaats van Goeie Vraag moet deze site Goed Antwoord heten?.

Spreekt voor zich

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

TOP-idee.
Hier een voorbeeld van een goed antwoord.
De duimpjes staan hieronder.
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
En daar is weer een TOP-antwoord van Antwoordman! LOL
Hou het maar op goeievraag.nl

Zonder een goede vraag kun je immers geen goed antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder goede vragen kun je ook geen goed antwoord geven. Dus ik deel deze stelling niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het belangrijkste van goeie vraag zijn de vragen. Zonder vragen heb je immers geen antwoorden. De bedoeling van de websites is dan ook een plek waar mensen hun vragen kwijt kunnen en door een community wordt beantwoord. Het is de bedoeling van de site om zo veel mogelijk vragen te hebben die je niet meteen kan opzoeken. Hierbij krijg je het gevoel: Goeie vraag! Vandaar ook de naam ;-) Ook al zijn de antwoorden altijd belangrijk, de motor van de website zijn de vragen niet de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn al begonnen, hoor!

Ik vind het onverstandig om de naam van de website nu nog te gaan wijzigen. www.goeievraag.nl heeft intussen, ook al zijn we pas drie maanden bezig (als ik dit schrijf is het 23 mei 2009), een bepaalde naamsbekendheid en een goede reputatie opgebouwd. Het wijzigen van de naam brengt kosten met zich mee en de kans bestaat dat de website minder (potentiële) gebruikers trekt door nu de naam nog te wijzigen. Negatieve gevolgen, dus. De bedenkers van de website hebben vast uitgebreid nagedacht over de naam en naar mijn idee hebben ze een goede naam gekozen.

Ik ben het dus niet eens met je stelling.
Antoni
14 jaar geleden
Ik zou de naam niet veranderen. Er zitten nu eenmaal twee kanten aan deze webservice: a) de vraagkant en b) de aanbodkant (antwoordkant).

Ik denk dat de naam gv wervender is dan de naam ga.

Toegevoegd op 23-05-2009 13:32:23
Bij ons in de straat liggen twee kapsalons. De een heet 'Mooi haar' en de ander 'De scherpe schaar'. Mooi haar spreekt me meer aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeievraag.nl is prima wat mij betreft.
ik heb de naam van mijn website eens noodgedwongen moeten veranderen, toen had ik per dag toch minder hits.
nederlanders hangen aan elkaar van gewoontes.
laten we dit dan ook maar niet veranderen, statistisch gezien is meer dan 80% van de nederlanders band voor verandering