Linda Wolfe, 68, has been married 23 times. Wat zich vertaald in: Linda Wolfe 68, is 23 keer getrouwd geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze meneer maakt het nog bonter:

Glynn Wolfe aka Scotty Wolfe (25 juli 1908-10 juni 1997) was een doopsgezinde dominee die woonde in Blythe, Californië . Hij stond bekend om het houden van het record voor het grootste aantal huwelijken monogaam (29). Zijn kortste huwelijk duurde 19 dagen, en zijn langste duurde elf jaar. Zijn laatste huwelijk met Linda Essex, was een publiciteitsstunt, want een week na de bruiloft, Essex ging terug naar haar geboortestad in Indiana.

Wolfe stierf in Redlands , Californië een maand en een half voor zijn 89e verjaardag.
(google vertaling)
Bronnen: