Alertis, initiatiefnemer van Het Berenbos in Ouwehands Dierenpark Rhenen, zet zich in voor een beter leven voor beren in gevangenschap en in het wild
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom moest hier nu een min bij? Het antwoord is toch goed. Van mij een +, had nog nooit van alertis gehoord.
Alertis is een stichting. Het heeft een bestuur en een aantal medewerkers en vrijwilligers. Daarnaast beschikt Alertis over een projectcommissie die de te ondersteunen projecten selecteert.

Alertisteam:
ir. José Kok (directeur / communicatiemanager)
ing. Koen Cuyten (projectcoördinator)
drs. Jolinde van Tellingen (medewerker communicatie en fondsenwerving)
Tilly Leatomu (financieel medewerker)

Het Alertisteam is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

Wilt u meer informatie?
Heeft u naar aanleiding van de informatie op deze site nog algemene vragen of opmerkingen, laat het ons weten via:

Alertis - stichting voor beer- en natuurbescherming
Postbus 9, 3910 AA Rhenen
Tel.: +31 (0)317 650 200
Fax: +31 (0)317 613 727
E-mail: info@alertis.nl

KvK Utrecht 411 86 102

.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alertis is een stichting voor beer- en natuurbescherming.

Als zodanig is Alertis initiatiefnemer van Het Berenbos in Ouwehands Dierenpark Rhenen.
Alertis werkt verder aan projecten in landen als Bulgarije, Russische Verre Oosten, Slowakije, Kroatië, Georgië en India.
Alertis zet zich in voor een beter leven voor beren in gevangenschap en in het wild.

Ook:
Alertis Medical AS is a medical device company, een bedrijf in Oslo, wat onderzoek doet naar bloed enzo.