Bestaat de merkprint op sigaretten uit een speciale inkt, zodat deze minder schadelijk is bij het roken?

Met normale inkt lijkt dit me nogal schadelijk namelijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel overigens niet dat de sigaret op zich minder schadelijk wordt, maar dat het stukje waar de inkt zit dan gewoon gerookt kan worden (zonder dat deze schadelijker is dan de rest van de sigaret).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (2)

Het lijkt me niet dat de invloed van de drukinkt veel toe bij draagt aan de schadelijkheid van de sigaret an sich.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het merkje word doorgaans niet opgerookt

en de schadelijkheid zit vooral in andere ingredienten, die je dus wel oprookt