Almere is in de tweede helft van de twintigste eeuw opgezet als tweede grotere stad in de provincie Flevoland. Almere Haven is het oudste gedeelte van Almere. De eerste woningen werden er opgeleverd in 1976.
ronron1212
2 jaar geleden
Griffin
2 jaar geleden
@ronron1212: Een bronvermelding was op z'n plaats geweest: https://nl.wikipedia.org/wiki/Almere#:~:text=Almere%20is%20in%20de%20tweede,werden%20er%20opgeleverd%20in%201976.
ronron1212
2 jaar geleden
@Griffin eigen kennis bestaat ook nog
De aanleg van infrastructuur in Almere (zoals wegen en woningen) is begonnen in september 1974.