Onder welke soort grappen vallen deze grappen? [zie beschrijving]

Bij verschillende vragen heb je als antwoord:
ik sloop de schutting en schuif de planken door zijn brievenbus.
ik stuur de verhuurder een bombrief.
ik trek de aannemer door de telefoon.
ik schop die hond naar de buren.

Zijn dit 'flauwe' grappen, of wat is dit?

[vragen en antwoorden van http://www.hoecoolblijfjij.nl/ ]

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

dit is ordi-taal. dom en kortzichtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Agressieve en vooral geen grappige grappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijken mij i.v.m. met het doel van de vragen , grappen die je zou kunnen zeggen als je boos bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoekennaarruziegrappen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje verschillend soms vind ik

de ene die ze zegt....... zegt ze soort van zurig ofzo en dan krijg ik een naar gevoel

maar ooit kende ik ook een coole gast en die was politie agent

hij ging elke dag lachend naar zn werk en dan pakte ie zn boeven met een lach en een traan en maakte ook veel van dit soort grapjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Agressiegrappen ,of asograppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik dit soort 'humor' (alleen zeggen, niet doen) als ik iets niet eerlijk vind. Bijvoorbeeld als je al 10 keer een 0900 nummer heb gebeld en je wordt eindeloos doorverbonden. Aan het eind van de middag is je geduld ver te zoeken en je portemonnee een paar euro lichter. Dan zeg ik wel eens bv.; "Ik heb zo'n zin om die vent achter dat bureau uit te trekken en hem een paar blauwe ogen te meppen ". Bij mij is dat uit onmacht. Maar ik ken ook wel figuren die er niet voor zouden terugschrikken om daad bij woord te voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hans Teeuwen-grappen