Moet je is naar de #zon kijken hoe melkerig die is. Komt dat door die #aswolk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

nee hoor, die is te dun om dit soort uitzicht te geven.
de "melkerigheid" (wat een woord zeg) is het gevolg van dunne sluierbewolking ( vocht in de hoge luchtlagen.)

Toegevoegd na 36 seconden:
al dan net bevroren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grappig he, nu iedereen die aswolk meent te kunnen zien, ziet iedereen dingen die er anders ook zijn, maar niet opvallen. Die aswolk zelf is eigenlijk zo dun als hij hier is, dat er weinig van te zien is