Wat wordt er hiermee bedoelt (zie uitleg)?

Ik vroeg: " Is dit boek informatief voor een jongen" en kreeg als antwoord: "Dit is een boek waar die de deur uitgaat. Een boek om echt de meisjes te begrijpen.
Veel succes ". De vraag ging over het boek met de titel "Help ik wordt puber! Meisje".

Mijn vraag hier gaat vooral over deze zin: Dit is een boek waar die de deur uitgaat.

BTW: Het is een antwoord van een Belgische site

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan iemand mij uitleggen wat met het antwoord van: shoppingplaza wordt bedoelt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Het beste antwoord

Misschien bedoelden ze "Dit is een boek dat de deur uitvliegt", dus een boek dat veel verkocht wordt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat werdt er inderdaad me bedoelt

Andere antwoorden (3)

Heb je het wel goed overgetypt? Anders heb je volgens mij een beetje een vage Vlaming getroffen, want 'waar die de deur uit gaat ' is geen normale uitdrukking in het Vlaams. En ik zou, als ik jou was, niet de 'meisje'-versie van het boek kopen maar de 'jongen'-versie, want daar staat in hoe jij je tegenover meisjes kunt gedragen, en daar ging het toch om?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zijn antwoord zelfs gekopieerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, zo zie je maar weer dat niet alle fora nuttig zijn. Vage Vlaming dus!
Ik vermoed dat de antwoorder bedoelt dat het meisje
in dat verhaal zelfstandig gaat wonen, dus:
"de deur uitgaat".....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het een vaag antwoord dat je hebt gekregen van shoppingplaza. Als dit een medewerker is zou ik toch een andere webwinkel kiezen. Dit heeft niets met Vlaams/dialect te maken maar met iemand die niet kan schrijven.

Als ik de informatie bij het boek lees denk ik niet dat dit een goed boek is voor een jongen. Hiervoor is het boek "Help ik wordt puber! Jongen" geschreven.