Hoe kan je het snelst leren Snellezen?

Ik bedoel dus geen dure opleidingen, maar gewoon via internet of een programma.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Er zijn ook vele boeken over snellezen te vinden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via www.spele.nl moet je zoeken op
sneltypen

ik weet niet hoe oud je bent
dus het kan wel kinderachtig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb destijds een cursus aangeboden gekregen op mijn school. Iedereen die wilde kon voor een paar tientjes meedoen. Niet duur en je leerde een hoop! Ik heb (lach niet) voor de eindopdracht 'de ontdekking van de hemel' moeten smartreaden..twee uurtjes toen had ik m uit. Maar let wel, je pikt alleen de draad van het verhaal op. De bijzaken mis je.

Maar als je iets zoekt. Ga eens bij hoge scholen/universiteiten de prikborden af. Op de uni is niet iedereen jong dus als je iets ouder bent val je heus niet op. Zulke advertenties zie ik vaak hangen op de HU. Ook voor weinig geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De cursus Speed reading is voor iedereen die veel lessen moet lezen of veel documenten moet doornemen een uitkomst! Met de cursus leer je in korte tijd een aantal eenvoudige vaardigheden. Snellezen zal je enorm veel tijd besparen en bovendien onthoud je de informatie die je leest stukken beter.

De cursus legt stap voor stap uit hoe je je leessnelheid (gemiddeld 200 woorden per minuut) aanzienlijk kunt verhogen. Zelfs tot boven de 1.000 woorden per minuut! Ook je tekstbegrip, meestal tussen de 50 en 60%, stijgt tot meer dan 80%.

•Daarom kies je deze opleiding
•Tot 5 x sneller lezen en 2 x beter onthouden
•LOI enige afstandsopleider met deze unieke cursus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens het programma rapidreader.