Wat als er geen goed antwoord tussen de antwoorden zit?

Je kunt kiezen voor 'Beste antwoord', maar wat als alle antwoorden fout zijn? Moet je het minst slechtste antwoord dan aanklikken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

Dan laat je de vraag open of kies je de beste van de slechte antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede vraag, ik zou zeggen dat je dan kunt kiezen om de vraag gewoon te sluiten zonder een beste antwoord te kiezen. Dat doe ik tenminste wel als er veel gelijkwaardige antwoorden zijn en er daadoor niet een echt het beste is, of als op een andere manier vind dat er niet een het beste is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe kun je nou weten of een antwoord goed of fout is als je de vraag stelt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je aanvoelt dat je geen inventieve antwoorden krijgt , kun je een reactie plaatsen om alsnog je vraag meer kracht bij te zetten of bij te sturen. De verwachting van een goed antwoord is soms groter dan het volume aan antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon open laten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan moet je de vraag niet sluiten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beslissing is aan jou: Je kunt kiezen voor het best gegeven antwoord; je kunt de vraag sluiten zonder "beste antwoord"; Je kunt de vraag , zo lang hij openstaat, ook verwijderen en hem anders formuleren in de hoop op een beter antwoord. Keuzes genoeg dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt in zo'n geval nog een paar dingen proberen: Misschien staat je vraag in de verkeerde categorie, dus verplaats hem.
Misschien is de vraag op zich niet duidelijk, pas hem aan en geef aanvullende informatie.

Als dat ook niet werkt, tja, dan kun je proberen de vraag inderdaad te beantwoorden met de minst slechte, zorg wel dat je dan bij het antwoord een eventuele opmerking via de reacties geeft, voor je hem sluit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er komt nog een optie aan waarbij vragen opnieuw in 't zonnetje gezet kunnen worden, heb ik begrepen.
Verder heb ik persoonlijk nog geen vraag gesloten (meestal omdat meer antwoorden nog steeds nuttig zijn).
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ala marktplaats? SMS naar dit nummer?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er werd verder niet over uitgeweid in de email.
laat je de vraag gewoon zitten. of je kiezt gewoon zelf welke vraag jou aanspreekt. ik kan niet voor jou kiezen wat de beste vraag is.