Hoelang worden de gleuven van de openbare TNT Postbussen al met festiviteiten voor het grootste deel geblindeerd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Al zeker 20 jaar... Maar eerst waren de gleuven dikker, sinds 2 jaar zijn die zo dun dat er net één envelop tegelijk door gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is nu de vierde maal.
Daarvoor waren er geen TNT postbussen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherp +1
In ieder geval al minimaal 6 keer.
Onderstaande bron komt uit 2004 en daar hebben ze het erover dat de brievenbus versmallers dat jaar een maand eerder geplaatst waren dan het jaar ervoor.

http://www.filahome.com/postzegels/0411vuurwerkbrievenbussen.htm

Tussen haakjes, toen ik de laatste zin van je vraag las moest ik even lachen, deed me denken aan de foto die ik rond kerst gemaakt heb van de brievenbus bij ons in de buurt... inderdaad "deel geblindeerd"