Hoe win je een weddenschap zo lang mogelijk niet slapen?

Ik en mijn broertje hebben een weddenschap.
Wie als eerste slaapt, heeft verloren.
Als ik win, krijg ik 5 blikken energy drink.
Als hij wint, moet ik 5 ijsjes voor hem betalen.
Hoe blijf je zo lang mogelijk op?/Hoe zorg ik er voor dat hij snel gaat slapen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ga gamen. Wedden dat je dat 2 dagen en nachten achter elkaar kan doen. Zo lang op blijven kan wel gevaarlijk zijn. Zo kan je geloof ik na 48 uur al gaan halucineren. Een weddenschap is leuk en stoer maar het is nog stoerder om toe te geven dat is niet goed gaat als dingen uit de hand lopen. Succes. P.S. Je kan ook vals spelen door een slaapmiddeltje in een energy drink te doen, je doet net alsof je een slok neemt en geeft hem aan hem, tis maar wat je er mee doet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord! Ik kan zelf ook uren achter elkaar gamen. Ook goed dat je de gevolgen van deze weddenschap noemt! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met gamen kom ik ver!
maar wat is dan beter xbox of wii?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is natuurlijk heel fout om medicijnen aan mensen te gaan toedienen zonder dat ze daar weet van hebben. Het gamen is wel een goede tip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
x box of pc natuurlijk bij de wii beweeg je meer.. Zet verder veel verlichting aan, draai muziek. Loop om het uur effe een rondje

Andere antwoorden (4)

Geef hem gewoon nu vast die ijsjes en begin jij vast met die energydrink ; dat win je ge-ga-ran-deerd ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pluseen
De weddenschap is natuurlijk niet echt gezond, maar goed...
Als jij zo lang mogelijk op wil blijven moet je er in ieder geval voor zorgen dat je niet iets gaat doen waar je van in slaap valt, maar ook niet iets dat zo actief is dat je er lichamelijk vermoeid van raakt.
Daarnaast zou ik die 5 blikken energy dink alvast kopen en ze gebruiken voor je weddenschap. Ook koffie is een goed drankje om mee wakker te blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sloten koffie & niet teveel doen, maar niet zo weinig dat je van verveling in slaap valt. download een serie die je nog niet kent en kijk het eertse seizoen in zijn geheel. zoeits als het maar passief is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou geen koffie doen dat is ongezond netals alcohol enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet ongezonder als de energy drink die ze kan winnen.
paulus811
13 jaar geleden
Ze is 12, dan lijkt me sloten koffie idd geen goed idee (niet slapen trouwens ook niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op je 12de nog geen koffie?
kijk een enge film! of heel veel dan, dan blijf je vast wel wakker!:D of nodig een paar vriendinnen uit en ga de hele nacht liggen kletsen.