Is er nog iets leuks om te geven/maken aan je moeder op moederdag.

ik ben 12 en weet niet echt iets. het liefst zo goedkoop mogelijk. (ja liefde is natuurlijk belangrijkst)

Toegevoegd na 13 uur:
ik ben er uit ik doe een bonnenboekje met bloemetje natuurlijk dankje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Gratis: maak een bonnenboekje met bonnen voor bijvoorbeeld afwassen, ontbijt op bed of andere dingen die je voor je moeder kan doen.. Kost niks, alleen wat werk later..
Je zou er nog een bos bloemen bij kunnen doen.. (dat vindt bijna iedere moeder leuk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

misschien is er een karweitje wat je altijd moet doen, waar je een hekel aan hebt(afwassen, boodschappen, kattenbak schoonmaken) Beloof dat je dat karweitje deze week/maand zonder mopperen zult doen (maak een leuke waardebon ofzo)
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We hadden hetzelfde idee ; -)
anneliez
13 jaar geleden
geen geld hebben maakt creatief,
-een leuk plantje
-een boekenbon
-of een mooi boek
-een lekker luchtje
-een kussen met een foto van jullie samen
-een dierbare foto op canvas laten zetten
-ga lekker uit eten
En schrijf een gedicht, recht uit je hart..hoe lief ze is en wat voor een geweldige moeder ze voor je is!

Toegevoegd na 47 seconden:
Dit alles voor nog geen €20,- per "ding" Alleen het etentje zal wat duurder zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een leuke moederverwendagtegoedbon .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat waardevol is?

Ga op die dag alleen met je moeder een uur wandelen in het bos en vertel haar hoeveel je van haar houdt en dat je haar bijzonder vindt. Zo hebben jullie een uur samen om gezellig te praten over mooie dingen.

Dat vind ik nou een mooi moederdagcadeau!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sta eens een uur eerder op en dek de tafel netjes en gezellig,en maak een leuk ontbijt voor je moeder.
Een kleinigheidje,maar ze zal het zeker op prijs stellen.
En kosten ,die zijn er niet aan gebonden.