kun je ook mollen vangen in bevroren grond ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook.

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet, want een mol begeeft zich niet in bevroren grond. Mollen zitten dan dieper, waar de grond niet bevroren is, daar zit dan ook hun voedsel.
jc54
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, moet je alleen wat dieper graven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,dat kan, je kan dieper graven zoals eerder antwoord.
je kan ook wachten totdat het gaat dooien, dan komen ze weer omhoog.
bij mij heb ik al weer een molshoop gespot, van de week even de rit opzoeken en er een klem zetten