Hoe hoog is de Erasmusbrug in Rotterdam?

http://www.nu.nl/binnenland/2170822/erasmusbrug-gesloten-ijsvorming.html

Hier staat dat er op 120 meter hoogte een ijsklomp zit!
Volgens mij is hij helemaal niet zo hoog..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat witte ding is 140 meter hoog!

Toegevoegd na 21 minuten:
Op dit filmpje kun je 'm zien. Die ijsklomp dan. Ziet er helemaal niet spectaculair uit :(
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh.. nog hoger!!
Ja ik ga verder ook niet in discussie;-)
Maar dat had ik echt nooit verwacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het gehoord sharona op radio 1 toen ik in de auto zat vanmiddag van werk naar huis,dat ze waarschijnlijk met warmte blazers de ijsklomp gaan weg halen .Ben ik blij dat ik niet op mijn fietsje over de erasmusweg hoeft te rijden. ;-) anders zou je wel eens een reuze pegel in je nek kunnen verwachten .
AWM
14 jaar geleden
@Sharona: We kunnen wel proberen uit te rekenen hoeveel calorieën het kost om naar boven te klimmen, LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moest er eigenlijk met de auto over, maar er stond een nestje politie;-(
Heb er een uur over gedaan om thuis te komen pff normaal 10 minuten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman;-))
Ik zat er al aan te denken LOL..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje ,en dat allemaal door een mega ijspegel hiiii, maar wel goed aan de andere kant je zal 'm op je auto krijgen.
Ik zou de enorme pegel wel willen zien. Rond 16.30 hoorde ik dat de Erasmusbrug werd afgesloten.
En dat een fietser er niet meer overheen kon hij moest om fietsen en dat scheelde wel 20 minuten. Maar gelukkig zit je nu weer lekker bij GV ! gezellie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad;-)
Lekker bij de kachel..dat is beter dan tussen de ijspegels.. Het is inderdaad een behoorlijk stuk om fietsen, gelukkig was ik dan nog met de auto;-)
AWM
14 jaar geleden
Ik heb even een link geplaatst naar een filmpje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok antwoordman nu kan ik me er ook een beeld bij plaatsen ,snel ben je weer .duimpje hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Josephina..je bent je duimpje vergeten die ene is van mij;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihii duimpje hoor !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een moeilijke keus wie het beste antwoord kreeg;-)