ik kwam erachter via de site politie.nl, even zoeken naar je eigen regio en in mijn geval (rijnmond) stond precies hoe eea werkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet je wat de vraagsteller bedoelt? SMS alert is een zeer algemene term die onder meer voor een politieproject wordt gebruikt, maar ook voor veel andere dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken het ook alleen als de dienst van de politie waarvoor je je moet aanmelden via de website van je eigen politiedistrict, en dient om snel de politie terzijde te staan voor tips bij inbraken en vermissingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wel Ineke, maar SMS Alert is net zo'n algemene aanduiding als bijvoorbeeld 'schriftelijke melding' of 'belsignaal'. Je krijgt terecht meer dan 21 miljoen hits op Google als je SMS alert zoekt. Ik weet ook dat het een politieproject is, maar het kan ook duizenden andere dingen zijn.