Wat zijn de nadelen en voordelen van wii fit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ten op zichte van wat?

Antwoorden (3)

Nadeel: Het kost geld: Wii, Wii fit, spel (wellicht 1 bijgeleverd)
Voordeel: Doordat je aanwijzingen krijgt en je statistieken bijhoudt wordt je wellicht meer gemotiveerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voordelen: Mensen zullen misschien sneller sporten omdat het nu leuk kan op een scherm en het is gezond.

Nadelen: Het kost geld, het kost energie en men word steeds meer afhankelijk van de digitale wereld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voordeel: het is leuk om te doen, inderdaad wordt alles bijgehouden (hoeveel calorieën je verbrand en of je afvalt) en je leert een hoop nieuwe dingeb over wat je kunt doen om fitter te worden (door yoga of bepaalde bewegingen)

Nadeel: het is leuk in het begin maar de klad raakt er snel in. Ik heb ook een wii met wii fit en de eerste maand werd hij veel gebruikt. Maar nu kijkt niemand er meer naar.