Is het slim om een refurbished iphone 5s te kopen?

Ik zit te twijfelen. Ik wil een iphone maar niet zo'n hele dure... Nou wil ik weten of het slim is om een refurbished iphone te kopen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1K
dudemeister
8 jaar geleden
kijk eens bij Leapp
zie ze ook wel eens voorbij kopmen via Groupon

Het beste antwoord

Ook van een refurbished iPhone kan je niet van uit gaan dat bijv. de batterij 100% is.

Bovendien, als je hem 2de hands van een particulier koopt, koop je hem veel goedkoper, met dezelfde "zekerheid". Immers, zij kopen het ook van particulieren op.

Vergelijk het maar met een 2de hands auto vd dealer of van een persoon, alleen scheelt de prijs bij auto's niet of nauwelijks, itt. het marketingtruc "refurbished".
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is een kans dat er wat mis is met het toestel maar die kans is erg klein. In de meeste gevallen is het net zo goed als een nieuw toestel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een refurbished iPhone is een iPhone met een nieuw frame, nieuw scherm, en gebruikte onderdelen.
Deze iPhones worden gecontroleerd en getest en je krijgt er meestal garantie op.
Dus ja, het is beter om een refurbished iPhone te kopen dan een tweedehands iPhone op marktplaats.